Aspect ICT blog

5 Microsoft Copilot toepassingen binnen de Copilot 365-chat

Geschreven door Marijn Blokland | 19-4-24 7:37

 

Microsoft Copilot 365-chat is een extra chatvenster bovenaan de chatlijst met je interne of externe collega's. Deze chat biedt de mogelijkheid om praktische informatie te achterhalen, waar je normaal gesproken veel tijd aan moet besteden.

 

Hoe werkt dat precies? De Copilot 365-chat heeft toegang tot je SharePoint, Exchange, OneDrive en Teams-omgeving. Zo haalt de tool informatie en communicatie uit die vier platformen en kan het snel benodigde inzichten geven in een aantal seconden. Hieronder volgen enkele voorbeelden van deze toepassing. 

 

Let op: Microsoft Copilot ondersteunt momenteel alleen Engels, dus de prompts zullen in het Engels worden toegevoegd per use case. Er wordt verwacht dat de Nederlandse taal eind april beschikbaar zal zijn.

 

Copilot 365-chat van Microsoft biedt een handige manier om snel toegang te krijgen tot belangrijke informatie binnen je Office 365-omgeving. Met functies zoals het prioriteren van e-mails, het samenvatten van Teams-chats en het voorbereiden van vergaderingen, bespaart Copilot waardevolle tijd en verhoogt het de productiviteit. Of je nu een drukke periode achter de rug hebt of internationaal samenwerkt, Copilot staat klaar om te helpen met vertalen, het overzichtelijk maken van contactmomenten en meer. Met deze diverse functionaliteiten is Copilot een waardevolle toevoeging voor elke professional die efficiƫnter wil werken in de digitale werkomgeving van vandaag.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Copilot en hoe het jouw organisatie naar nieuwe hoogten kan brengen? Lees dan ook onze eerdere blogs over Copilot:

Neem vandaag nog contact met ons op voor een gratis kennismakingssessie. Samen kunnen we een plan opstellen om de roadmap te doorlopen en je organisatie klaar te stomen voor succes met Microsoft Copilot!